Klachtenregeling – Huisartsenpraktijk Noor – Heerhugowaard

Huisartsenpraktijk Noor

Algemeen

Om u nog beter van dienst te zijn wij nu ook bereikbaar via Internet. U kunt op onze site 24 uur per dag informatie krijgen over onze praktijk, gezondheid, nieuws en nog veel meer. Wat vindt u verder op onze site? Lees over ons team, hoe u ons kunt bereiken voor afspraken en waar u ons kunt vinden.

Vakantie

De praktijk is i.v.m. vakantie gesloten van 2 t/m 6 mei 2022

 

Klachtenregeling

Een klacht bespreken met de huisarts

Bij een klacht over de huisarts/assistenten of praktijkondersteuner probeert u eerst het probleem met uw huisarts te bespreken. Als uw huisarts niet weet dat u ontevreden bent, dan kan hij of zij ook niet proberen de klacht op te lossen.

Klachtenbemiddeling of klachtbehandeling door de klachtencommissie

De praktijk is aangesloten bij de klachtenregeling van DOKH te Alkmaar. De klachtenregeling kent een bemiddelingstraject. De klachtbemiddelaar probeert in goed overleg met u en degene over wie geklaagd wordt te komen tot een oplossing van de klacht. De klachtbemiddelaar gaat zorgvuldig met uw privacy om.

Meer informatie? Neem telefonisch contact op met de afdeling Klachtenregeling van DOKh: 072 – 520 83 25 of stuur een e-mail naar: klachtenregeling@dokh.nl.

Stichting DOKh klachtencommissie, Robijn 6, 1812 RB Alkmaar of via klachtenregeling@dokh.nl.